Monday, June 13, 2011

Alamak Tahi LaLAT Dah...

Dimulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamualaikum...


Selamat Petang Semua...Hi kawan2..pe kaba?sehat ka?..time2 macam  ni mesti ada yang tengah2 bersiap balik kerja..bestnya bagi korang yang balik awal..aku?tunggu pukul 6 la gamaknya....
pe2 pun..bagi yang drive..bawak kenderaan masing2 dengan selamat..xkesahla korang bawak kete ke, moto ke..van or lorry sekalipun...patuhila undang2 jalan raye ok?.hehe...bagi korang2 yang nek bas or tren macam aku..hati2 dengan penyeluk saku n ganguan seksual khas untuk pompuan..(lelaki ?ada ke?)..hahaha..

Okla...nak tanya korang ni..pernah tak korang suddenly ada tahi lalat...suke ke tak?..
macam gambar kat bawah ni..



tu diaaa..kat idONG n Pipi...huhuhu
 still tak nampak..meh aku zoom..

Tahi lalat la sangat kan..cehhhhh

Suke..suke?xsuke....uwaaaawaaa.....nie semua angkara sang jerawat yang menodai mukaku dengan noda2 hitam....kenapalah hai sang jerawat menodai muka aku memang dah nyata tak berapa lawa ni..huhuhuhu
benci2 jerawat....(nangis laju2.)..


**sekarang aku try pakai bedak sejuk...(dah lame tinggalkan zaman2 bedak sejuk ni... time sekolah dulu2 jer..)..dh 2 minggu aku try still xde effect..

Any Tip?any solution?...please..please...

3 comments:

ShidaHaron said...

biasalah tuh beb,tumbesaran katakan. haha. aku ni pun muka kejap hilang jerawat, naik yang baru plak. stresssss! haha =D


http://comelvscomot.blogspot.com/

emmajean said...

hahahah tau tak pe kan shida !!! hurm ape kte ko gosok2 muka kat tar jalan raya tu... sure ok nyer...ghahahahahha

Anonymous said...

yg kt pipi nmpk mcm ok jer..cma kt idung tu jew..kureng ok ok..apa2pun don`t wory..jrawat hnya bersifat sementara..