Tuesday, June 28, 2011

AKU DAH BOSAN

Dimulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamualaikum...

"Aku dah bosan"...antara istilah yang kita selalu guna pakai bagi menunjukkan
kita sudah jemu melakukan atau menghadapi perkara yang sama berulang kali..

ia boleh dikatakan satu penyakit yang sering melanda kita semua..Ianya menyerang tak 
mengira usia...bagi pendapat aku, Ia boleh diubati dengan menghentikan seketika sesuatu
perkara atau "benda" yang membosankan kita itu...

Ataupun melakukan "Benda" yang kita sudah bosan itu dengan jarang..
Ini untuk mengembalikan kerinduan kita terhadapnya..tak pun memang korang dah bosan
tahap gila meroyan, korang boleh cari sesuatu yang lain dan something new yang 
boleh menghiburkan anda..
faktanya : manusia sukakan sesuatu yang baru, fresh..dan menarik.

Dan kenapa aku tetiba bangkitkan tentang isu  ni..????????
tak lain tak bukan.."AKU DAH BOSAN"..
jangan tanya kenapa..?mengapa?dan bagaimana?hakikatnya aku memang dah bosan..
penyakit ni melanda aku...aku dah bosan??bosan"bosan..!!!!!!!

 
 


3 comments:

Anonymous said...

bosan ek? busan dengan blog ke apa ?

jom kita nyanyi lagi amy search, aku dah bosan. eheehe =D

Afrida Abdullah said...

hahahaha..thanks shida make me smile.....skang dh xbosan dah..hahahhaa..(gelak kuat2)

Emma said...

bosan ker??? aku tau nape bosan !! hahaha