Thursday, June 23, 2011

Budaya Mem...Follow Dan Ter..follow....

Dimulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamualaikum...



Hai Kawan-kawan...Seperti tajuk di atas..aku nak tanyala..korang suka tak kalau
orang follow blog korang?..kalau tanya aku..memang aku suka..sape tak suka kan..
nak-nak kalau dorang komen sekali...seperti karya kita dihargai..orang suka apa yang kita tulis..

Macam aku...budaya Ter..Follow ibarat terpaksa follow sebab orang suruh ..aku tak gemar sama sekali..aku cuma akan follow kalau aku rasa nak follow....tak ada paksaan di sini..
dan aku ikhlas mem..follow blog-blog yang aku follow...

Akhir sekali terima kasih kepada yang ikhlas mem..follow blog aku...
Tujuan utama aku berblog bukan nak glamour tetapi cuma nak share something...
dan blog inilah  platform aku untuk meluahkan dan bercerita kepada orang diluar sana..
Blog ni juga adalah Teman di kala sunyi.....


P/s : Kalau korang rase nak komen negatif...aku tak kisah...melalui komen-komen negatif
        kita dapat tahu kelemahan kita...so aku mengalu-alukan pandangan korang semua...
 

ok..thanks.



No comments: