Friday, January 28, 2011

Aku Tetap Ingat Kau..

Dimulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamualaikum...

Kali ni aku nak highlight kan story mengenai my bff iaitu Pn. Hanisah Binti Hashim.
Hanisah..nie schoolmate aku..Dulu time sekolah aku panggil die Nonie..habis sekolah aku panggil die Hanie..(hehe..die yg suruh..mule2 kekok gak..lame2 ok dah..)


Senyum-gelak ketawa bersama..

-Hanie- ...My Schoolmate.. -Shida-

Macam2 benda kami lalui bersama time sekolah dulu..walaupun kami pernah same class sekali  iaitu masa form 2 jer...tapi kami tetap boleh rapat sampai sekarang..

macam2 aku share gan dia...semua aku luahkan kat die..masalah cinta or family..pelajaran..
kami saling berkongsi masalah...sebenarnya persahabatan kami pernah diuji pelbagai ujian sehingga menyebabkan  kami putus kawan..biasala sedangkan lidah lagi tergigit...ni kan pulak kami insan biasa..

Tapi..semua sudah berlalu...kami saling bermaafan..bahkan kini kami menjadi semakin akrab..
walaupun die sudah berkahwin..kami tetap rapat...

Hanie n Hafiz (match kn name dorg..dh jodoh..hehe..)
Jujur aku cakap, aku pernah cuba nak jauhkan diri daripada die..coz die dah ada family sendiri..aku xnak kacau kehidupan die..maklumla..die dah bersuami...sampaikan die marah dekat aku sbb lupakan die..
mujurlah suami die faham..dan xterlalu menyekat kebebasan die..


Hanie tetap luangkan masa utk kengkawan..Love uolls..

Kepada Hanie..maafkan aku sebab pernah cuba nk jauhkan diri..
walau apa pun..aku tetap ingat kau..
ingat kau la kawan aku yang paling akrab..yang dari dulu sampai sekarang tetap setia berkawan..xkesah pe orang cakap pasal kau..aku tetap ingat kau..aku percaya semua orang ada kelemahan masing2..

ini adalah luahan dari hati aku yang benar2 ikhlas dan jujur.

Sekian..

2 comments:

Anonymous said...

yela...ms ieda yg comel...kau pun terlalu bermakna buatku...ikhlas ku katakan kaulah sahabatku yg paling baik dalam seribu...hehe...

Anonymous said...

http://comelvscomot.blogspot.com/p/hot-n-cool.html