Wednesday, July 27, 2011

Woww..Syoknyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dimulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...





Mood Senyum..:)


































Suka..Suka..Suka...:)










































apa kes..????????????











































`
Wowww..syoknyerrrrrrrrrrrr

Owwww...Jersi Malaysia..hehe..^_^














ingat tak sebelum ni aku pernah mengutarakan keinginan nak jersi Malaysia..
 wahhhh...tak sangka ada yang sudi sponsor la....



Terima Kasih sangat-sangat kat Hamba Allah ni..
yang sudi dan ikhlas sponsor jersi ni untuk aku..
memang gembira sesangatt...

Tapi ...Niat hati nak pakai jersi ni ke stadium esok tidak kesampaian la pulak..
hanya mampu menahan perasaan..kejelezzzan yang membuak-buak..
dah ditakdirkan aku tak dapat tengok perlawanan esok..
mahupun di stadium ataupun di rumah...


Buat kawan-kawanku...selamat menonton di Stadium..
bagi berdouble triple sorakan buat Team Harimau ye...
Especially cik Ema..yang exsaited gan Amirul Hadi kan..
(jangan nak jelezzkan aku sangat ok..?waaaa..nak tengok Asraruddin Putra..)
Buat Team Harimau Malaya..mainla bersungguh-sungguh..
Buktikan..Harimau mampu kalahkan Singa..
jangan hampakan sokongan peminat..
(cehh..macamla depa baca kan...)

1 comment:

emmajean said...

waaa jangan jeles... nak date ngan amirul hadi kat stadium malam nie :P