Monday, October 17, 2011

KERJA GILA..


Dimulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...


Dulu aku pun kenal benda itu...
hidup ku macam biasa..tak jauh beza...

Dulu...Aku rasai juga benda itu...
tak banyak pun mengubahku..

Dulu...kadang-kadang rimas dengan benda tu....
Kadang-kadang bosan...Jiwa Kosong..

Kini benda tu datang lagi...
kali ni datang dengan penuh tanda tanya..
kali ini ia datang mengubah banyak perkara dalam hidupku..

Kini benda tu sering menganggu tidur nyenyakku..
kini benda tu membuat aku lebih banyak berfikir...
kini benda itu jugalah membuat aku lebih serius...

Yang nyata..."Benda" itu jugalah yang membuat aku buat "KERJA GILA"

4 comments:

Eema Eshya said...

dan kini... benda tu membuatkan kawan baik aku tersenyum gembira =)

Afrida Abdullah said...

hehe...insyallah...:)

sue perbs.. said...

benda apa tu? hehe

ShidaHaron said...

cinta ! apa lagi. mmg dah gila lah kalau bercinta. cepat kawen okeh ! =D